Тук може да поставите кратка информация за вашия уебсайт.
„Диджитал Кеър“ е услуга, специално създадена, за да Ви помогне в случаите, когато закупено от Вас устройство не функционира в следствие на неволно счупване и /или намокряне.
Уважаеми клиенти на Диджитал Кеър,
Моля, запознайте се с новата процедура по извънгаранционен ремонт на вашият телефон:
т. 8.1.1. в срок до 2 работни дни от настъпването на повредата, Ни информирайте за това чрез позвъняване на телефон 0700 11 030, като имате готовност да ни предоставите номера на договора за извънгаранционно обслужване (услуга Диджитал Кеър). Чрез куриер, посочен от Нас, изпратете повреденото Устройство в комплект с работещо зарядно устройство и заедно с договора за извънгаранционно обслужване, гаранционна карта и документ за покупка на Устройството, като куриерските разходи са за Наша сметка. При липсата на някои от горепосочените документи, всяка последваща, използвана от Вас куриерска услуга, ще бъде за Ваша сметка.
Разходи за ремонт и куриерски услуги извън територията на Република България няма да бъдат за Наша сметка. Ако повреденото устройство се намира на територията на страна, посочена в Раздел 1, т.6, Вие се задължавате да Ни го предоставите, като разходите за куриерските услуги, ползвани от Вас, извън територията на Република България, са за Ваша сметка.
т. 8.1.2. (важи само за договори с месечно плащане на услугата) Заплатете цялата дължима такса по договора за оставащите месеци.
т. 8.2.2. след извършване на ремонта, ще бъдете уведомени за това. Чрез куриер, ще получите ремонтираното Устройство, заедно с всички придружаващи го документи."
02/868 95 81
Електронна поща: admin@jak-bg.com
Телефон за клиенти: 0700 110 30
![]() |
|